Transferi

Transferi Kiprā

Kompānijas Tez Tour autobusi – tagad arī Kiprā!

I. Tūristu sagaidīšana lidostā:

  1. Pēc izkāpšanas no lidmašīnas tūristi nokļūst lidostas ēkā un iziet pasu kontroli.
  2. Kad pasu kontrole veikta, jāsaņem bagāža (jādodas pie bagāžas transportiera).
  3. Pie izejas no lidostas ir muitas kontrole. Parasti tūristi to šķērso netraucēti pa zaļo koridoru, taču izlases kārtībā atsevišķus tūristus var arī pārbaudīt.
  4. Lidostas sagaidīšanas zonā atlidojušos tūristus sagaida TEZ TOUR pārstāvis ar planšeti, uz kuras ir TEZ TOUR logo un kompānijas nosaukums, un informē tūristus, kāds autobuss un ar kādu numuru viņus gaida.
  5. Kompānija Tez Tour nav atbildīga par autobusos vai lidmašīnās aizmirstām tūristu mantām – par to, lai tūristi neaizmirst savas mantas, gidi ne reizi vien atgādina tūristiem transferu laikā.
  6. Grupas transfers paredz braukšanu ar autobusu pa stingri noteiktu maršrutu no lidostas uz viesnīcām, kuras rezervējuši tūristi. Grupas transfers neparedz obligātu transfera gida klātbūtni tajā, ja transferā piedalās neliels tūristu skaits. Grupu transferi tiek veikti ar divu tipu komfortabliem autobusiem, kas paredzēti attiecīgi 21 un 55 cilvēkiem. Visi autobusi ir aprīkoti ar kondicionētājiem.
  7. Individuālais transfers paredz noteiktu braucienu uz konkrētu viesnīcu, turklāt iespējama citu tūristu pievienošanās šim transferam, taču individuālajā transferā nav obligāta pavadošā gida klātbūtne. Parastajiem individuālajiem transferiem tiek izmantoti mikroautobusi ar kondicionētāju. Vieglie automobiļi vai jebkādi citi transportlīdzekļi ir jāpasūta iepriekš.
  8. Ja tūristi atlido uz Krētu nevis ar TEZ TOUR, bet citu kompāniju avioreisiem, tad lūdzam informēt par visiem šiem aviolidojumiem, paziņojot attiecīgos reisa numurus ar burtu kodiem. Bez šiem kodiem mēs nevaram uzzināt avioreisa ielidošanas un aizlidošanas laikus, un attiecīgi nevaram arī garantēt laicīgu tūristu sagaidīšanu.

II. Tūristu aizbraukšana no kūrorta:

  1. Dienu pirms paredzētās aizlidošanas tūristiem, kuriem paredzēts grupas transfers, viņu viesnīcas informatīvajā TEZ TOUR stendā tiek izvietota informācija par to, cikos no viesnīcas uz lidostu dosies transferi.
  2. Tūristiem, kuri rezervējuši individuālo transferu, informācija par transfera un lidojuma laiku tiek nosūtīta ar faksiem, un to viesnīcas darbinieki nogādā numurā. Izbraukšanas laiks tiek noteikts tā, lai tūrists ierastos lidostā uz lidojuma reģistrācijas sākumu, t.i. 2-2,5 stundas pirms paredzētā avioreisa.
  3. Tūristi, kuri ir rezervējuši individuālo transferu, var, ja vēlas, arī paši noteikt savu izbraukšanas laiku no viesnīcas (saprātīgās laika robežās).
  4. Aizlidošanas dienā, noteiktajā laikā viesnīcā ieradīsies autobuss ar transferu gidu, ja vien iepriekš apmeklētajās viesnīcās tūristi, kavējot uz transferu, nebūs autobusu aizkavējuši. Ja tūrists laikus nav ieradies uz savu transferu, tad gids viņu gaida aptuveni 5-7 minūtes, bet pēc tam brauc ar autobusu pēc tūristiem uz nākamo viesnīcu – tas tāpēc, lai netiktu nokavēta avioreisa reģistrācija lidostā. Tūristiem, kuri ir nokavējuši savu transferu, tādā gadījumā ir jānokļūst lidostā saviem spēkiem un par saviem līdzekļiem (šādā gadījumā tūroperators nenes atbildību par to, vai nokavējušie tūristi pagūs izlidot mājup).
  5. Pēc ierašanās lidostā tūristi reģistrējas avioreisam uz Rīgu (reģistrēties palīdzēs TEZ TOUR pārstāvis lidostā). Jebkuru neskaidrību un sarežģījumu gadījumā ir jāvēršas tieši pie TEZ TOUR pārstāvja lidostā.
  6. Lidostā ir iespējams arī bagāžas iepakošanas pakalpojums un bagāžas iepriekšēja svēršana par papildus samaksu.
  7. Pēc reģistrēšanās lidojumam tūristi dodas uz pasu kontroles un muitas kontroles zonām.
  8. Tad, ja ir vēlme un brīvs laiks, iespējams apmeklēt Duty Free veikalus.
  9. Uzmanību! Iekāpšana lidmašīnā sākas 40 minūtes pirms norādītā izlidošanas laika – tūristiem jādodas uz lidmašīnu pa eju (GATE Nr. …), kas norādīta iekāpšanas talonā, jāiekāpj lidmašīnā un jālido mājup.
  10. Ja tūristi neplānoti ir pārbraukuši no viesnīcas uz viesnīcu, tad TEZ TOUR nosūta faksu uz tūristu viesnīcas pēdējo numuru iepriekšējā vakarā. Viesnīcas personāls nogādā šo faksu uz numuru. Arī viesnīcas gids sazinās ar tūristiem, lai nodotu informāciju par transferu un lidojumu.

Pārvelciet karodziņu uz vajadzīgo vietu kartē
OK
Lai lietotājiem būtu ērtāk piekļūt personalizētajai informācijai, lai viņi varētu ielāgot personīgās prioritātes un vietnes uzstādījumus, mūsu mājaslapā tiek izmantoti sīkfaili un citas analoģiskas tehnoloģijas. Lai varētu pievienoties vietnei, Jums jāapstiprina, ka piekrītat minēto tehnoloģiju izmantošanai. Sīkāk
Piekrītu