Kā online nopirkt ceļojumu uz nomaksu
Apstiprini pieteikumu ar:
0,01€ pārskaitījumu no savas bankas
Smart-ID
e-Paraksts
Atbilde 30 minūšu laikā.
Online (tiešsaistes) rezervācija, online anketa kredīta noformēšanai, dokumentu saņemšana online režīmā, informēšana online režīmā par rezervāciju pieteikumu statusu un vēl daudz kas cits!
Lai noformētu kredīta pieprasījumu, nepieciešams norādīt datus par tūristiem, pēc tam tiešsaistes (online) pieteikuma formā ievadīt personas datus un vēlamo kredīta atmaksas periodu, kā arī noslēgumā pārskaitīt no sava konta 0,01€, kas būs pieprasījuma apliecinājums, vai apstiprināt, izmantojot Smart-ID vai e-Paraksts.
Lai atrastu vēlamos ceļojumus, TEZ TOUR vietnes galvenās lapas meklēšanas formā jāizvēlas opcija “Ceļojumi” un jānorāda nepieciešamie ceļojuma parametri.
Iespējams izvēlēties tikai valsti, nekonkretizējot kūrortu, taču tāpat ir iespējams izvēlēties tikai interesējošos kūrortus, viesnīcas kategoriju, ēdināšanas tipu, izmitināšanu (tās opcijas – cilvēku skaitu numurā; ja ir bērni, iespējams norādīt viņu vecumu), kā arī ceļojuma ilgumu – tas samazinās to piedāvājumu skaitu, kuri varētu jūs ieinteresēt.
Ja jums ir promokods, kas paredz atlaidi, jūs varat šeit to ievadīt (atverot cilni “Papildu parametri”zem loga MEKLĒT).
Atlasiet viesnīcas ar filtra (skat. kreisajā pusē) palīdzību, izmantojot vajadzīgos parametrus.
Lai būtu ērti aplūkot meklēšanas atlases rezultātus, varat izvēlieties dažādus meklēšanas rezultātu apskates variantus (tabulas, režģa, iezīmētas kartes veidā).
Izvēlieties sev iepatikušos ceļojuma variantu.
Iepazīstieties ar detalizētu informāciju par viesnīcu un, ja nepieciešams, tad kalkulatora formā, kas atrodas attēlojamās lapas labajā pusē, varat nomainīt ierašanās datumu, numura un ēdināšanas tipu.
Tāpat Jūs vienmēr varat uzsākt meklēšanu no jauna, noklikšķinot pogu “Mainīt meklēšanas nosacījumus”.
Pēc iepazīšanās ar informāciju par viesnīcu, izvēloties opciju “Rezervēt”, pārejiet uz rezervēšanas lapu.
Iebraukšanas datumi (nakšu skaits); viesnīca (numura tips, izmitināšanas tips, ēdināšanas tips); informācija par lidojumu (datumi, saraksts) un transferu no lidostas uz viesnīcu / no viesnīcas uz lidostu. Iespējamie transferu varianti - individuālais transferis, VIP (piemaksa automātiski parādīsies kopējā ceļojuma cenā).
Ceļojuma cena – cenā iekļautie pakalpojumi.
Iespējamie lidojumu varianti un laiki.
Saite “Svarīga informācija”: informācija par cenām un to spēkā stāšanās noteikumiem; iespējamām piemaksām; prasībām, kuras attiecas uz pasēm, vīzām u.c.
Apmaksas varianta izvēle:
Norādiet savus kontaktus, lai saņemtu no TEZ TOUR paziņojumus par rezervācijas pieteikuma statusu.
Ierakstiet rezervēšanas formā tūristu pasu datus vai arī izmantojiet pases automātiskās identifikācijas funkciju.
Lai varētu izmantot pases automātiskās identifikācijas funkciju, lejupielādējiet pases kopiju, kas iegūta skenēšanas ceļā, vai nofotografējiet vajadzīgās pases lapas, izmantojot savu viedtālruni.
Svarīgi! - Latvijas nepilsoņi izvēlas valsti "Latvia" filtrā "Pilsonība" un norāda savu pases numuru.
Informācija par personu, kas iegādājas ceļojumu kredītā (var atšķirties no informācijas par personām,kuras veiks/veic ceļojumu).
Nepieciešamības gadījumā uzrakstiet, kādas ir jūsu papildu vēlmes ceļojumā vai jūsu komentāru, piezīmes šīs rezervācijas pieteikumam kā arī PINS lojalitātes programmas kartes numuru.
Iepazīstieties ar noteikumiem un nosacījumiem, tad piekrītiet tiem, nospiežot pogu “Tālak: datu pārbaude”.
Uzmanīgi pārbaudiet informāciju datu pārbaudes lapā. Ja kaut kur tikusi pieļauta kļūda, jūs varēsiet atgriezties iepriekšējā lapā, nospiežot pogu “Mainīt datus”, un attiecīgi veikt korekcijas.
Ja jums ir atlaides promokods, taču esat aizmirsis to ievadīt ceļojuma meklēšanas procesu uzsākot, tad to var izdarīt šeit – lai nebūtu jāatgriežas galvenajā lapā.
Saite “Svarīga informācija”: informācija par cenām un to spēkā stāšanās noteikumiem; iespējamām piemaksām; prasībām, kuras attiecas uz pasēm, vīzām u.c.
Nepieciešams atķeksēt sekojošo lodziņu: Informācija par tūrista tiesībām, ceļojuma programmu (tā būs pieejama kabinetā pēc pasūtījuma (rezervācijas) apstiprinājuma līgumā), kā arī piekrišana veikt darījumu.
Ja visi dati ievadīti pareizi, izvēlieties jums ērtu apmaksas veidu un nospiediet pogu “Apstiprināt un rezervēt”.
Pēc rezervācijas datu pārbaudes, ceļojuma programmas un komplekso tūrisma pakalpojumuprogrammas apstiprināšanas (atķeksējot), pēc pogas “APSTIPRINĀT un REZERVĒT” noklikšķināšanas vietne novirzīs klientu uz kompānijas InCREDIT mājaslapu, lai viņš tur aizpildītu online (tiešsaistes) anketu (latv. valodā) par kredīta saņemšanu ceļojumam bez pirmās iemaksas.
Klients savā e-pastā saņems vēstuli ar informāciju par savu pasūtījumu un rezervācijas numuru. Viņa rezervācija tiks apstrādāta tikai pēc tam, kad klients saņemts pozitīvu atbildi par kredītu priekš sava ceļojuma iegādes.
Nepieciešams aizpildīt visas, online anketā norādītās ailes - jānorāda darba vieta, adrese, vēlamais kredīta termiņa ilgums, jāiepazīstās ar kredīta procentu likmi, ikmēneša maksājamo summu, kredīta līguma noteikumiem utt.
Kad online pieteikuma anketa (tiešsaistes pieteikums) būs pilnībā aizpildīta, atvērsies nākamā lapa, kurā jums, izmantojot kādu no piedāvātajām iespējām, jāapstiprina kredīta izskatīšana:
• apstiprinot kredīta pieteikuma iesniegšanu ar Smart-ID;
• apstiprinot kredīta pieteikuma iesniegšanu ar eParakstu.
• veicot maksājumu internetbankā 0,01 eiro apmērā uz vienu no trim Incredit bankas kontiem (tas būs personas identifikācijas apliecinājums un vienlaicīgi atļauja VSAA datu izmantošanai, lai varētu novērtēt klienta kredītspējas). Pēc tam, kad šī summa nonāks uzņēmuma InCREDIT bankas kontā, kredīta pieteikums tiks izskatīts 30 minūšu darba laikā (P.-Pk.: 09:00-20:00, Se: 10:00-18:00, Sv.: 11:00-16:00). Ja pieteikums tiek apstiprināts, izmantojot Smart-ID vai e-Paraksts, pieteikums tiek uzreiz iesniegts izskatīšanai.
Gadījumā, ja kredīta pieprasījums (pieteikums) ir iesniegts ārpus iepriekš norādītajiem laikiem, kredīta izskatīšana tiks veikta nākamajā dienā. Ja pārvedums 0,01 euro apmērā nav veikts, ceļojuma kreditēšanas pieteikuma izskatīšana nenotiks, bet ceļojuma rezervācija tiks automātiski anulēta vienas diennakts laikā;
Ja lēmums par kredīta izsniegšanu ir pozitīvs, klientam uz viņa mob. tālruni tiek nosūtīta SMS ar apstiprinājumu par kredīta
piešķiršanu , tāpat uz klienta e-pastu tiks nosūtīts viņa kredīta līgums ar kompāniju InCREDIT.
Tiklīdz klientam ir apstiprināts kredīts ceļojumam, viņa rezervācijas pieteikums tiek novirzīts apstrādei. Pēc tam, kad ceļojumu apstiprinājuši piegādātāji (piem. viesnīca), uz klienta e-pastu tiks nosūtīts ceļojuma apstiprinājums – ar līgumu un ceļošanas dokumentiem. Gadījumā, ja klientam kredīts ceļojumam ir atteikts, mēs piedāvāsim ceļojumu apmaksāt saskaņā ar līguma standarta noteikumiem vai arī anulēt rezervāciju, ja klients atteiksies no standarta apmaksas variantiem.
Svarīgi! Kad rezervācija tiks apstiprināta, tad uz e-pastu, kuru rezervēšanas procesā norādījis ceļojuma pircējs/a, tiks nosūtīts dokuments “Līguma apstiprinājums” – tas būs distances līgums starp pircēju un TEZ TOUR.
Sekot pasūtījuma rezervēšanas gaitai varat arī savā privātajā kabinetā (TEZ TOUR saitā). Lai autorizētos, izmantojiet e-pasta adresi, kuru norādījāt, veicot rezervēšanu, un rezervācijas numuru formātā TZХХХХХ vai TZХХХХХ-ХХХХХХХХ.
E-pasts īsziņas
Brīdī, kad tiks saņemta pozitīva atbilde no kredīta kompānijas par iespēju noformēt ceļojumu uz nomaksu, mēs informēsim jūs par visām ar rezervāciju saistītajām darbībām: apmaksu un apstiprinājumu, lidojuma laikiem un to izmaiņām. Tāpat diennakti pirms ceļojuma sākuma mēs atgādināsim par to, kāds ir aktuālais izlidošanas laiks. Informatīvie paziņojumi pienāks uz e-pastu, kas norādīts reģistrējoties mājaslapā.
Izmaiņu veikšana rezervācijā
Klientam ir iespēja, pēc pieprasījuma, pieprasīt viesnīcas maiņu (t.i. mainīt to uz citu viesnīcu) apstiprinātā kredīta līguma ietvaros – ja jaunā ceļojuma cena pārsniedz piešķirtā kredīta summu, klientam naudas starpība būs jāpiemaksā tūroperatoram.
Ja rezervēto ceļojumu izvēlētā viesnīca neapstiprina, tūroperators kredīta līguma budžeta ietvaros piedāvās alternatīvus izmitināšanas variantus. Ja klientu piedāvātās alternatīvas neapmierina, viņam ir iespēja izvēlēties citas viesnīcas no tūroperatoram pieejamo viesnīcu portfeļa, un ja jaunā ceļojuma cena pārsniegs kredītlīgumā noteikto summu, tad naudas starpība klientam būs jāpiemaksā tūroperatoram.
Ceļojuma anulācija un atcelšana
Visi pieteikumi/iesniegumi (norādot pasūtījuma numuru) jānosūta no e-pasta, kas norādīts klienta reģistrācijā, uz e-pastu online@teztour.lv, protams, norādot rezervācijas numuru. Ja ceļojuma anulācija un atcelšana tiek veikta ceļojumam, kas iepriekš jau apstiprināts, tad spēkā stājas soda sankcijas. Lai kredīta līgumu ar kompāniju InCREDIT varētu lauzt, klientam jāsamaksā tūroperatoram soda nauda šādā apmērā:
• 10% no ceļojuma vērtības, ja anulācijas brīdī līdz izlidošanai ir atlikušas vairāk nekā 30 dienas;
• 100% no ceļojuma vērtības, ja anulācijas brīdī līdz izlidošanai atlikušas 30 un mazāk dienas.
Tādā gadījumā, ja anulācija un atcelšana tiek veikta ceļojumam, kas iepriekš nav apstiprināts (ir piedāvāti alternatīvi izmitināšanas varianti viesnīcās, kuras klientu nav apmierinājušas), tad soda sankcijas netiks piemērotas.
Vīzas
Pirms ceļojuma rezervēšanas iepazīstieties ar informāciju, vai, dodoties uz izvēlēto valsti, nepieciešama vīza; skat. saiti
Pēc tam, kad veikta apmaksa un rezervētais ceļojums arī apstiprināts, mēs noteiktajā termiņā sniegsim Jums nepieciešamo atbalstu vīzas saņemšanā; pieprasījumu par vīzas noformēšanu jānosūta uz e-pastu online@teztour.lv
Visi paziņojumi un pieprasījumi jāsūta uz e-pasta adresi online@teztour.lv
Pēc tam pa e-pastu, kas norādīts reģistrējoties, ar Jums sazināsies tūroperatora pārstāvis. Pievēršam Jūsu uzmanību faktam, ka soda sankciju apmērs ir norādīts līgumā.
Jebkuru jautājumu gadījumā, kuri radušies noformējot vai iegādājoties ceļojumu online režīmā, t.sk. arī jautājumos, kas saistīti ar izmaiņu veikšanu jau rezervētos ceļojumos, jūs varat sazināties ar mūsu darbiniekiem Jums ērtā veidā:
E-pasts: online@teztour.lv
Tāl.: (+371) 22 304 250 (pirm.- piek.: 09:00-18:00)