TEZ TOUR virzieni:
  • VISAS VALSTIS
  • Ar bērniem
  • Ekskursijas
  • EKSOTISKIE
  • KALNU SLĒPOSANA
  • PLUDMALES
  • VISS IEKĻAUTS
  • Ziema 2019/2020
LV
+371 67 202 000
Transferi

Transferi Taizemē

TEZ TOUR gidi lidostā

СIP-Service pakalpojumi (Bangkokas, Puketas lidostās)

I. Tūristu sagaidīšana lidostā:

  1. Pēc izkāpšanas no lidmašīnas tūristi nokļūst lidostas ēkā un iziet pasu kontroli.Kad pasu kontrole veikta, jāsaņem bagāža (jādodas pie bagāžas transportiera).
  2. Pirms iziešanas no lidostas jāiziet muitas kontrole. Parasti tūristi, kas izvēlas iet caur "zaļo” koridoru, netiek kontrolēti, tomēr kādu tūristu izlases kārtībā muitnieki var arī pārbaudīt.
  3. Puketas lidostā ir stingri noteikts, ka ielidojušajiem tūristiem pēc bagāžas saņemšanas no lidostas ir jāiziet pa izeju Nr. 2 (Gate 2).
  4. Pēc iziešanas no muitas kontroles zonas jādodas pie TEZ TOUR pārstāvjiem, kuriem rokā ir planšete ar TEZ TOUR logotipu un nosaukumu.
  5. Tūristiem, kuri rezervējuši VIP transferu, pakalpojums tiek sniegts ar VIP klases individuālu transportlīdzekli (saskaņā ar rezervāciju). Tāpat tiek sniegts pakalpojums – sagaidīšana pie izejas no lidostas ar planšeti, uz kuras norādīts tūrista uzvārds, vārds (par šādas sagaidīšanas nepieciešamību obligāti ir jāinformē rakstiski).
  6. Individuālais transfers paredz noteiktu braucienu uz konkrētu viesnīcu vai maksimums divām viesnīcām, kuras atrodas blakus, un tajā iespējama citu tūristu pievienošanās šim transferam, taču individuālajā transferā nav obligāta pavadošā gida klātbūtne.
  7. Parastajos individuālajos transferos tiek izmantoti mikroautobusi ar kondicionētāju. Vieglie automobiļi vai citi transportlīdzekļu veidi jārezervē iepriekš.
  8. Tūristiem, kuri no Bangkokas lidostas dodas uz salām, pēc pasu kontroles iziešanas un bagāžas saņemšanas arī jāvēršas pie TEZ TOUR pārstāvjiem. Ja tūristi paši nolemj mainīt iekšējo aviolīniju reisu, tad par to arī ir jāpaziņo kompānijas pārstāvjiem, lai transfera pakalpojums galamērķa reģionā tiktu sniegts laicīgi. 
  9. Puketas lidostā visi, kas atlidojuši ar starptautisko aviolīniju reisiem, pēc tam dodas uz kopējo atlidošanas zāli, saņam bagāžu, iziet pasu un muitas kontroli un dodas uz lidostas izeju pa GATE 2. Pie izejas jūs gaidīs kompānijas Tez TOUR pārstāvis. Kompānijas Tez TOUR stends atrodas (pēc iziešanas uz ielas) pie izejas GATE 1 – labajā pusē.

II. Tūristu aizbraukšana no kūrorta:

  1. Iepriekšējās dienas vakarā pirms paredzētās aizlidošanas (pēc 20:00) tūristiem, kuriem paredzēti grupu vai individuālie transferi, tiks sniegta informācija par to, cikos no viesnīcas uz lidostu dosies transfers. Informāciju sniegs viesnīcas gids, piezvanot pa mobilo telefonu, nosūtot SMS vai nogādājot informāciju tūristu numuros.
  2. Izbraukšanas laiku tāpat var precizēt, zvanot pa Hot Line telefonu. Izbraukšanas laiks tiek noteikts tā, lai tūristi ierastos lidostā uz lidojuma reģistrācijas sākumu, t.i. 3-4 stundas pirms paredzētā avioreisa.
  3. Aizlidošanas dienā noteiktajā vietā un noteiktajā laikā ierodas autobuss ar gidu (ja vien neaizkavējas dēļ tūristu nosebošanās iepriekšējā viesnīcā). Ja tūrists laikus nav ieradies uz transferu, tad gids kādu laiku viņu gaida, bet pēc tam transfera autobuss dodas uz nākamo viesnīcu pēc tūristiem, lai viņi nenokavētu reģistrēšanos lidojumam. Tūristiem, kuri ir nokavējuši savu transferu, tādā gadījumā ir jānokļūst lidostā saviem spēkiem un par saviem līdzekļiem.
  4. Pēc tūristu ierašanās lidostā TEZ TOUR pārstāvis pavada tūristus līdz reģistrācijas galdiņiem. Tūristi avioreisam reģistrējas patstāvīgi.
  5. Pēc reģistrēšanās lidojumam tūristi iziet pasu kontroli.
  6. Ja tūristi vēlas un tam ir laiks, viņi var apmeklēt Duty Free tirdzniecības zonas veikalus.
  7. Pēc tam, kad veiktas visas procedūras un formalitātes, tūristi dodas uz savu reisu un lido mājup.
  8. Ja tūristi ir pārbraukuši no vienas viesnīcas uz citu viesnīcu, tad informācija par transferu atrodama pēdējās viesnīcas infostendā vai informatīvajā grāmatā-mapē jau iepriekšējā vakarā pirms aizlidošanas.
  9. Visu informāciju par transfera laiku tūristi var saņemt un precizēt pie savu viesnīcu gidiem vai zvanot uz Hot Line telefoniem: +6681-914-0158 (Bangkokā), +6681-151-8844 (Patajā), +6687-135-4440 (Samui), +6681-091-5050 (Puketā).
  10. Kompānija Tez Tour nav atbildīga par autobusos vai lidmašīnās aizmirstām tūristu mantām – par to, lai tūristi neaizmirst savas mantas, gidi ne reizi vien atgādina tūristiem transferu laikā.

Transportlīdzekļi VIP transferiem

 
 
 

Mikroautobusi individuālajiem transferiem

 
 

Autobusi grupas transferiem

 
   

Pārvelciet karodziņu uz vajadzīgo vietu kartē
OK
Lai lietotājiem būtu ērtāk piekļūt personalizētajai informācijai, lai viņi varētu ielāgot personīgās prioritātes un vietnes uzstādījumus, mūsu mājaslapā tiek izmantoti sīkfaili un citas analoģiskas tehnoloģijas. Lai varētu pievienoties vietnei, Jums jāapstiprina, ka piekrītat minēto tehnoloģiju izmantošanai. Sīkāk
Piekrītu